Behov for rensebar, dieselpumpe eller adblue udstyr? Bestil via en professionel forhandler

Rens mindre udstyr med en rensebar , http://cogetil.dk/da-DK/Rensebar.aspx,

Skal du rense mindre udstyr, dele og værktøj på autoværksteder er en rensebar godt. Baren opererer ved, at væsken via trykluft ”kører” kontinuerligt gennem børsten under lavt tryk. En rensebar fungerer via et princip om recirkulation, hvor den tager ren væske fra toppen af tanken, og de aflejrede smudspartikler bundfælder sig – væskerne er altid separate.

Når der ikke er mere plads til aflejret skidt i beholderen, afleverer du den til destruktion og erstatter beholderen med en ny og frisk tank med rensevæske. Det er en god måde til afrensning.

Vælg korrekt udstyr til adblue , http://cogetil.dk/da-DK/Adblue.aspx#80,

Miljøkravene til udstødningen fra lastbiler på diesel blev hårdere i 2006. Hvis du kører i Europa i lastbil eller bus, så er Adblue (som i øvrigt ikke er blåt) noget for dig. Adblue er i en tank for sig selv, og herfra bliver den ledt forbi katalysatoren over i udstødningssystemet. Der sker så en reaktion, som ændrer de farlige NOx-partikler til kvælstof & vand, der retter sig efter alle regler.

Husk i øvrigt at opbevare adblue frostfrit. Adblue (som for resten ikke er blåt) fryser til en fast masse ved – 10 grader. Adblue tager dog ikke skade men bliver flydende igen, når det får varme.

For at beskytte dig mod ødelæggelse af adblue må du kun benytte udstyr beregnet til adblue. Kommer du adblue væsken gennem andre pumpetyper eller på tomme sprinklerdunke kan adblue væsken skade de mekaniske dele og ødelægge katalysatoren.

Brug for ny eller repareret dieselpumpe , http://cogetil.dk/da-DK/Dieseltank-Dieselpumpe.aspx, ?

Drypper din dieselpumpe. Så må du nok en tur på værkstedet og høre, om du du skal få en ny eller slippe med en reparation. Tag for resten et værksted for køretøjer til diesel. Det kan godt betale sig.