Hvorfor er det således, at vores små pus i dag bliver klædt i alt for lækkert tøj produceret af f.eks. Wheat?

Moderne research beskæftiger sig med dén kontraktion af barndommen, vi alle anerkender, eksisterer i dagens samfund. Det kan forklares med, blandt andet, at børn næsten som babyer besidder en lidenskabelighed for mærketøj. Utallige kender ej til utallige piger, som ik’ elsker high-end mærker. Vi alle ka’ spørge et hvilket som helst afkom, & en remse af brands som for eksempel Atsuyo et Akiko og Rosemunde vil pile ud af dets mund!

Vi vurderer det umoralsk at rollinger i endogså tidlig en alder stræber efter så ikke-billige mærker som for eksempel Atsuyo et Akiko samt Rosemunde. Det er netop således, at ikke samtlige børn besidder en mor og far, som kan lægge penge til side for så pænt tøj. Det ka’ ofte få den virkning, at sådanne små pus ka’ blive chikaneret, når de øvrige børn bemærker dét. I specielle lande har man søgt at løsne det nævnte emne via at lancere en uomgængelig ensartet påklædning. Men det har vist sig ej at være i stand til at overvinde problemerne. Dét skyldes, at de små pus så bare bliver opmærksomme på, hvorvidt deres påbudte beklædning er syet af Soft Gallery eller The Brand blandt mange andre…

Det er ubestrideligt en del af livsforløbets brutale kendsgerninger, at vi alle er født som lige mennesker, men ik født bærende på de samme pengemæssige kapitaler. Mange socialvidenskabelige forskere vurderer dét derfor voveligt, at vi alle afretter de små pus til at elske værdifulde mærkevarer som eksempelvis Soft Gallery & Storksak. Fornuftige mennesker anbefaler, som en alternativ mulighed, at forældre bringer specielle jordnære meninger videre til rollingerne. Dét kunne for eksempel være at eksemplificere børnene at sætte pris på miljøet, samt eksemplificere for de små pus staldtip om fællesskab og samhørighed. En stor del vil mene, at det er livsanskuelser, der til slut vil gøre kloden til et bedre hjem for alle mennesker!